Heren Senioren 1 de laatste knoop

8 mei 2022
Heren Senioren 1  de laatste knoop

DE LAATSTE KNOOP,

Aan alles komt een eind, de cirkel is rond, de koek is op: noem het zoals je het wilt, maar zondag was het dan zover het einde van een tijdperk. De laatste wedstrijd van onze VOS, oké vooruit ook 1 van DSOV, Allstars.

Voor sommige was een kort tijdperk voor andere meer dan vier decennia.

Voor het eerst in een zeer lange tijd waren de Allstars gewoon compleet en zelfs alle invallers waren aanwezig! Nadat alle shirts waren verdeeld wat extra broekjes waren opgesnord en extra reserve banken neer waren gezet, kwamen de mannen erachter dat er meer wissels dan publiek aanwezig was. De coach raakte al snel de tel kwijt ondanks dat er een extra coach annex tijdwaarnemer was geregeld.

Onze helden begonnen voortvarend, want tijdens de wedstrijd werden de eerste Flugels al genuttigd, want een wijs man annex speler zei ooit “de derde helft waren we toch altijd beter in dan het spelletje zelf”. In de kleedkamer had de coach een biertje op naam verzorgd. Na nog wat Flugels om de droge kelen uit te spoelen, haastten de mannen zich naar de bar om aldaar een schaal vol gezelligheid prijs te maken. Niet zo legendarisch als de Caland schaal, maar toch een ruime voldoende.

Na een paar rondjes was het tijd voor een ander wapen, i.p.v. schakel, hoekhalen, amsterdammertje, jetje, midhalen en het vliegertje werd er nu carpaccio, bavette, tournedos, croquettes de canard, koffie DOM en de laatste ronde geroepen.

Laatste wapenfeit

27 – 23 gewonnen.

BAM

Klik hier om de foto's te zien