F1 zondag 11 september 2022

11 september 2022
F1 zondag 11 september 2022

Eerste wedstrijd voor de F-jes! Zondag 11 september was het zo ver. Voor de eerste keer verzamelde (bijna) het hele team om 09.00 voor hun allereerste wedstrijd in Vijfhuizen. Sommige meiden trainen hier al lang voor, anderen zijn dit jaar begonnen en mochten meteen mee. Best spannend – en dan meteen vier wedstrijden in één ochtend! Van die spanning was langs de lijn niks te zien voor de enthousiaste ouders, broertjes, zusjes, opa’s & oma’s die deze ochtend meegekomen waren. Na de warming up, een laatste uitleg van de coaches en een goed geschreeuwde yell begonnen de meiden vol enthousiasme. Het was best even zoeken en de tegenstander was goed. Het gooien en vangen van de bal bleek in wedstrijdvorm soms moeilijker dan tijdens de training, maar lol hadden ze zeker! En het mooie was, iedere wedstrijd werden deze F-jes van Vos een stukje beter! Door hard te werken en goed te luisteren naar de aanwijzingen van de coaches, creëerden ze aan het einde van de ochtend steeds meer ruimte op het veld. Ze durfden naar elkaar te roepen als ze vrij stonden en de bal werd steeds harder gegooid én gevangen. De ochtend werd afgesloten met een echte shoot-out, dit smaakt naar meer.. Op naar de volgende wedstrijd over 2 weken!

Klik hier om de foto's van deze ochtend te zien