Verslag F1 - Lotus

17 maart 2019
Verslag F1 - Lotus

Op deze winderige zondagochtend waren wij blij dat onze F-jeugd binnen in de Sporthoeve mochten spelen. De meiden kwamen goed gemutst de kleedkamer uit. Op het veld zagen ze 2 teams in het oranje staan. Er was toch maar 1 thuiswedstrijd voor de F-jeugd? Maar het vraagstuk was al snel opgelost, het was 1 team met heel veel wissels.

Met goede moed werd de wedstrijd begonnen. Wat een leuke eerste helft: er werd goed overgespeeld, goed gekeken en niet geheel onbelangrijk ook goed verdedigd! De ruststand was 2-5.

Na de rust en een peptalk van de coach werd er begonnen met de tweede helft. Weer werd er heel goed gespeeld. We kwamen steeds dichterbij, maar helaas bij de eindsignaal was het 9-11 voor Lotus.

Maar er was geen reden voor teleurstelling, want wat hebben ze een ontzettend goede wedstrijd gespeeld.