D3 - Volendam Ontknoping van het zaalseizoen

24 maart 2019
D3 - Volendam Ontknoping van het zaalseizoen

Thriller in Sporthoeve

Je hebt wat gemist als je er niet bij was. De ontknoping van het Zaalseizoen van Vos D3. Korte inleiding, stand gelijk in de poule en de nr 1 en 2 strijden direct om het kampioenschap in de laatste wedstrijd.

Aan alles merkte je dat dit de wedstrijd van het jaar was voor de D3, veel publiek, spandoeken en gespannen koppies bij Vos en Volendam. Strijd ging gelijk op al had Vos iedere keer een kleine voorsprong, Vos op kracht en mentaliteit en volendam meer op techniek. Helaas ging het op het einde fout en verloren we me 13-14. Teleurstelling bij het team maar echt geweldig gedaan , iedereen is super trost op jullie en echt een prachtige wedstrijd. De mannen van de D3 hebben er echt alles aan gedaan maar helaas.

Gelukkig hadden we via enkele sponsors nog een prachtige verrassing voor de jongens en de coaches. Trouwens absoluut het vermelden waard een super sportieve wedstrijd met een top scheids. Ik heb genoten van alles en iedereen en het was een machtige wedstrijd.

Klik hier voor de foto's